بیتا جونبیتا جون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

بیتا گل قشنگ زندگی ما

حرص مامان دراومد

1392/8/21 23:56
نویسنده : ما دو نفر
183 بازدید
اشتراک گذاری

شیطون بلای مامانی امروز لحظه ایی که من در حال ظرف شستن بودم، میره سر کشوی وسایلام، قیچیو برمیداره ، میره تو حیاط و  جلو موهاشو کوتاه میکنه خفن، وقتی دیدمش خدا میدونه چقدر حرصم دراومد اما بیتا جان ریلکسه ریلکس میگه : "مامان دیدی خوشگل شدم" منو بگی کارد میزدید خون در نمی اومد، آخه من به موهای قند و عسلم خیلی حساسم ، دوس دارم موهاش همیشه بلند و زیبا و افشون باشن، همیشه یکی از آرزوهام بوده که یه دختر داشته باشم با موهای زیبا.اما بیتا خانوم  این دسته گل رو به آب داد.جالبه وقتی بردمش خونه آقاجونش همه گفتن آخیش  حالا خوب شده و صورتش باز شده .منم بهشون گفتم که ازشاهکارهای خودشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

آرتین و آبتین
25 آبان 92 18:05
سلام دختر عمه فکر کردی فقط خودت وبلاگ داری؟ با عکس های جدید در خدمتیم. در ضمن لینک شدی تو هم مارو لینک کن.[قلب سلام بر پسرای دایی جون مصطفی،مرسی که منو دیدید
آرتین آبتین91
26 آبان 92 19:44
سلام بیتا جون خوبی عزیزم عمه جان خوبه به همه سلام برسون