بیتا جونبیتا جون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

بیتا گل قشنگ زندگی ما

10 آذر سالگرد ازدواج مامان و بابا

1392/9/9 19:59
نویسنده : ما دو نفر
305 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام ، من که نبودم 10 آذر، ولی میگن اون روز ، یعنی 5 سال پیش مامان و بابام با هم عروسی کردن و تو تالار نگین جشن گرفتن و کلی به همه خوش گذشته ، تازشم اون روز کلی بارون باریده و ماشین عروسشون خیس بارون شده،قلب جای من خالیگریه. بهترین مامان و بابای دنیا سالروز ازدواجتان مبارک باشه ، ایشالا سالهای سال در کنار هم، در کنار من خوشبخت باشید، دوستتون دارم .دخترتان بیتا خانمماچماچماچماچ

پسندها (1)

نظرات (4)

دایی مصطفی
12 آذر 92 14:28
سلام زندگی دایی:سالروز پیوند مامان و بابای عزیز ت را با هزاران گل سرخ تبریک می گویم و زندگی پر از عشق و محبت در کنار هم براتون آرزو می کنم. ممنون دایی جون ، ایشالا همیشه سلامت و سربلند باشی
آرتین آبتین
12 آذر 92 14:35
بیتای عزیز از طرف ما هم به عمه جون تبریک بگو.[پاسخ: عمه قربون اون چشای خوشگلتون بوس فراوان
زن دایی لیلا
12 آذر 92 20:58
سلام بیتا جون خوبی میدونی که زن دایی خیلی دوست داره عکسای خوشکلتو دیدم کلی از چشای خوشکلت لذت بردم.بوس بیتا جون برا آرتین آبتین چیزای قشنگ بفرست.[مرسی زن دایی]
محمدرضا
22 فروردین 93 22:59
" یگانه راه برای افزودن خوشبختی بر روی زمین آن است که تقسیمش کنیم "